fredag den 25. december 2009

Det Midlertidige Trade Off

Jeg har ikke logge på ved alle i går. Det var en travl dag, men jeg brugte min ekstra time med omtanke: jeg sov.
Jeg har en lang række ting hele dagen uden at afslutte noget. Hvis de fik ud af en pris for, at jeg så ville vinde den. Med udmærkelse.

Moderen har fortsat den "regenerering" indsats. Der er stadig en mikroovn (og maling og værktøj) under spisebordet, og et køkken vogn i stuen, men det er begyndt at ligne et hus hver dag. På en måde er det en lidt skræmmende.

Speaking of skræmmende, gjorde vi formår at tage ned og lægge væk Halloween-dekorationer. Og moderen formået at trække mere ud - for at falde. Siden mit græskar blev aldrig en jack-o-Lygten, det passer lige ind

Jeg vaskede Ladybird. Stakkel havde snavs og blade skorpede langs siderne efter går ned semi-oversvømmede gader den anden morgen på vej til bussen.

Og jeg endelige lægge mit vasketøj og begyndte at rydde ud sommertøj. (Ca. halvdelen af mit vasketøj kvalificeret.) Sjove ting er, i går og nu en anden dag i november synes at være varmere end de fleste dage i oktober. Go figure. Du får ingen klager her!

Selvfølgelig, da jeg går hjem i aften, vil den allerede være mørkt, og med den tid, jeg får der, kulsort. Denne morgen selv om solen er ude, og det lyse for min pendler ind desværre, at der ikke vil være tilfældet for længe. Så jeg har tænkt mig at nyde det, mens jeg har fået det.

Jeg kunne være grusom og plante en John Denver bomuldsugle i dit hoved. Sunshine på mine skuldre gør mig glad. Men jeg ville ikke gøre det, nu vil jeg?

Bwwwwahhhhaaaaaaa!