mandag den 1. december 2008

En anden 60 miles !

 Nå, vi udført den 2. årlige Breast Cancer 3-dagen for DuBar Dukker 19-21 september. Alle 10 af os gik hvert skridt og Hollie hurra for os om. Her er et billede af os på pat Town, en af grube stopper. Hver 3. miles eller så der er en pitstop "med snacks, drikkevarer, og masser af port-a-potties!
 Her er jeg alt indstillet til fods!
 Dette er vi ankommer til en af de opmuntring stationer. Som du kan se, Kris og jeg var glade for at se Miley & Maddox.
 jeg selv bragte ham en sugekop.

Jeg deler telt med Amy.

Lovin 'op Miley på en Pit Stop.
 Vores 2. årlige familie billede efter 3 dages .
Maddox relaxin 'med hans" Onkel Scottie ", som han kalder ham.
 Maddox var uddele hugs venstre og højre for alle lykønske os på vores "god walkin '". Maddox nu henviser til walkin 'som arbejde. Hvis jeg siger, jeg skal arbejde, han spørger om jeg vil gå.
 Hugs for Bedstemor Michelle også!

 Jeg var beat, når jeg kom hjem. Corey var at give mig en mund massage og efter han stod op fra sofaen Maddox tog over. Så sød!
Han troede ikke, jeg havde brug for strømper på om ...

 ... han også fundet min blister på min pinkie tæer.
 Og vi er færdige.
2009 her kommer vi! Så, hvem der slutter sig til os næste år?

Ingen kommentarer: