mandag den 25. januar 2010

Haeklet Covered Coathangers

Den Crafty Side for mig er begyndt på nogle hækle omfattet coathangers. Jeg aldrig vide, hvor mange ekstra små gaver jeg får brug for holdiay sæsonen, så jeg vil gerne holde en stash af nogle allerede er gjort. Disse bøjler arbejde op meget hurtigt, så jeg besluttede at fuldføre omkring 18 af dem.

Her er de første to afsluttet ... så det betyder ...


kun 16 mere til at gå.




Dette mønster er en fantastisk måde at bruge nogle af dine stash garn samt. Jeg forsøge at matche de garn til farven på den coathanger hvis det er muligt. Jeg oprindelig blogges om dette mønster her og også på min hjemmeside.
Et stykke tid siden, nogen spurgte, om jeg kunne skabe en pdf-version af det mønster, som de ønskede at bruge det som et handout i en klasse, de var undervisning. Jeg lige er sket for at have et program, der konverterer filer til pdf-format, så det ikke tage meget arbejde at komme op med det. Du kan downloade en pdf-fil af det mønster her. Jeg skabte ikke dette mønster, men bare har nogle justeringer til en, at nogen har givet mig. Jeg har ingen anelse om, hvor det oprindelige mønster kom fra. Du kan finde et par versioner af denne på interent.
Tak for at tage tid til at besøge i dag.

Sendt til tunge brug på Crafty Gardener blog og hjemmeside.
Labels: coathangers, hurtig og enkel gaver,
© Crafty Gartner Hvis du læser dette indlæg noget sted, men på min blog eller på Blotanical ... det er blevet stjålet. Jeg er ikke forbundet med eller give tilladelse til furniturecustommade.com, designedgardens.com, tranquilgarden.com eller nogen steder skabt af NameMedia Hus og have til at bruge mit indlæg til at fremme salget af forskellige punkter. De nægter at besvare e-mails og tage mit feed ned.