søndag den 18. juli 2010

Gaar lidt for hurtigt

Jeg tror det er en del af uddannelsen for ministeriet. Jeg ved ikke, om du præcis kan kalde det åndelige dannelse. Jeg har stået fast ud for den sidste uge. Jeg har formået at tage en løbetur kun én gang. Jeg har læst kun omkring to sider af en fritids-bog og omkring tre kapitler i en blød Christian bog - jeg plejer at læse meget mere (selv om den er eskapistisk nonsens). Og jeg føler stadig skyld, at jeg ikke gør, hvad seminariet ønsker, og jeg ikke er der nok til, kan familie og. . .
Jeg har altid lovet mig selv, at jeg ikke ville føle sig skyldige og handle flov hvis der, som en minister, jeg mødte nogen fra menigheden i butikkerne (nogle kommer over alle undskyldende, at de skal være på arbejde). Men jeg kan se mig selv komme der. Ligesom, hvis jeg tager et øjeblik ånde jeg ikke god nok. Så har jeg en eller anden måde nødt til at få styr på dette. Og jeg tager tid til at blogge, selvom jeg har fået ting at gøre. Men jeg må hellere i det mindste gøre de næste tre ting på mine ting-to-do liste, før jeg selv tænker vaske bilen!