torsdag den 22. juli 2010

Installeret Bruser Pan over Weekend

Installation af en Mortar bruser Pan for en keramiske fliser bruser

Af Mark J. Donovan

Nå jeg stort set brugte hele weekenden installere en bruser pan for en keramisk flise brusebad. Selv om jeg har et par ømme muskler i dag, er jeg glad for at sige, at det hele er gjort, og ser flot ud. Og jeg er positiv, vil det ikke lække!

For et par uger tilbage jeg fjernede alle de gamle keramiske fliser og cement Backer bord fra min 3'x3 'herre bad / brusebad. Så denne weekend, installeret jeg en ny morter brusebad gryde og cement Backer bord som forberedelse til nye keramiske fliser.

Jeg har også filmet hele brusebad pan installationsprocessen og tog tonsvis af stillbilleder. Jeg har allerede indarbejdet nye billeder ind i mit seneste revision af "bruser Pan Membran Liner Installation Ebook".

Installation af en morter brusebad gryde og membran liner er en temmelig kompliceret projekt, dog min e-bog giver trin-for-trin instruktioner og billeder, så du kan installere din egen mørtel brusebad gryde og membran foring. Du kan straks downloade en kopi af min e-bog på "bruser Pan Membran Liner Installation Ebook".

Senere i denne uge jeg vil frigive en ny "Sådan installeres en Mortar bruser Pan" video. Kig efter det på HomeAdditionPlus.com, samt på forskellige video webhosting steder.