torsdag den 29. oktober 2009

Franchot: Stoette finanspolitiske ansvar, Contribute to Me

Her er en morsom fundraising opsøgning fra en af statens mest liberale politikere: nuværende Comptroller og tidligere Takoma Park Delegate Peter Franchot. Franchot fortæller sin liste over modtagere, at de bør støtte finanspolitiske ansvar i Annapolis ved at give penge til sin kampagne. Det er nogle chutzpah at mene, at så-delegeret Franchot stemte for 1997 og 1998 indkomstskattesænkninger samt 2002 Thornton uddannelse spendingbill, de to årsager til statens strukturelle underskud, og derefter imod ekstraordinært møde indkaldt af guvernør O'Malley at fastsætte det.

Fra: Peter Franchot [mailto: peter@franchot.com]
Sendt: tirsdag, 15 september, 2009 1:40
Til:
Emne: At bo i vores midler


Kære,

Det er et hårdt år for vores tilstand og vores borgere. Familier, virksomheder og offentlig forvaltning kommer til udtryk med det faktum, at vi alle skal skærpe vores bælter og foretage intelligente valg.

Jeg kæmper den kamp i Annapolis. Jeg har gentagne gange stod op og talt imod uøkonomiske og hensynsløs udgifter.

I dag, mere end nogensinde har vi brug for finanspolitiske ansvar i Annapolis. Hvis du sætter pris på en uafhængig-minded finanspolitiske vagthund, der beskytter den hårdt tjente penge i Maryland's skatteydere, jeg har brug for dig til at støtte min kampagne.

STØTTE finanspolitiske ansvar i Annapolis. BIDRAGE $ 25, $ 50 eller mere for min kampagne.

Vi har lidt over to uger væk, før vores kritiske 30 september deadline, og vi har stadig behov for at hæve over $ 10.000. Jeg ved jeg kan stole på dig til at sætte os over toppen.

Jeg tror, at det finanspolitiske ansvar ikke slutter i Annapolis. Vores nation's økonomiske krise er en nøgtern påmindelse om, at alt for mange af os boede langt ud over vores midler i de seneste år .. Alt for mange folk har behandlet deres kreditkort som "gratis penge", og deres hjem egenkapital som personlig piggybanks at købe ting, impulsivt, at de virkelig ikke har brug for. Det er nødt til at stoppe.

Over de næste år, ser jeg frem til at arbejde med lovgiverne på begge sider af gangen for at forsvare lovgivningen at gøre de finansielle alfabetisering et krav til Studentereksamen. Vores børn skal lære værdien af penge, og hvordan personlige finanser arbejde, så de kan undgå de fejl, som har kostet alt for mange Marylanders deres hjem, deres opsparing og deres økonomiske sikkerhed.

Hvis du accepterer, at alle Maryland børn skal opgradere gymnasium med et solidt fundament i finansiel forståelse, jeg håber du vil støtte denne vigtige indsats gennem det næste år. Og hvis du støtte min igangværende bestræbelser i Annapolis at administrere dine penge mere fornuftigt, bedes du tilmelde mig.

STØTTE finanspolitiske ansvar i Annapolis. BIDRAGE $ 25, $ 50 eller mere for min kampagne.

Tak så meget for din tid og din støtte.

Med venlig hilsen

Comptroller Peter Franchot